شناسهٔ خبر: 169007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۴ هزار متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های بوشهر آغاز شد

۴ هزار متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های بوشهر نصب می‌شود رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از آغاز نصب ۴ هزار متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مهرداد گنجه رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر از آغاز نصب ۴ هزار متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان خبر داد.

وی گفت: تابلوهای اطلاعاتی ضمن آگاهی دادن به رانندگان از شرایط راه‌ها و امکانات موجود در مسیر، تأثیر به‌سزایی در کاهش خطرات احتمالی جاده و همچنین معرفی مناطق گردشگری دارد.

گنجه افزود: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌ها در این حوزه، تهیه و نصب ۶۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در بزرگراه بوشهر- برازجان است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: بزرگراه بوشهر - برازجان پرترددترین محور و اصلی‌ترین ورودی و خروجی استان است، از این رو در اولویت نصب و تعمیر تابلوهای اطلاعاتی قرار گرفته است.

رئیس اداره ایمنی راه‌های استان بوشهر افزود: سال گذشته نیز هزار و ۵۰۰ متر تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان نصب و تعمیر شد.