شناسهٔ خبر: 169065 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان:

هر هفته ۱۵۰۰ صندلی پروازی در فرودگاه کرمان اضافه می‌شود

فرودگاه کرمان حجاج مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اضافه شدن بالغ بر ۱۵۰۰ صندلی در هفته به تعداد صندلی‌های پروازی فرودگاه مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان علی جزینی زاده با اشاره به حضور شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی، ماهان، زاگرس، کاسپین، وارش به‌صورت برنامه‌ای و شرکت‌های هواپیمایی آسا جت، پارس ایر، آتا و… به‌صورت غیر برنامه‌ای تصریح کرد: با پیگیرهای انجام شده شرکت هواپیمایی کاسپین نسبت به برقراری دو پرواز هفتگی در مسیر کرمان مشهد مقدس و بالعکس همچنین چهار پرواز برنامه‌ای هفتگی علاوه بر پرواز قبلی در مسیر مهرآباد کرمان و بالعکس اقدام نموده است.

وی با اشاره به نوع پروازهای ورودی به استان اشاره کرد: پروازهای در نظر گرفته شده از نوع بوئینگ B۷۳۳ و MD بوده که بخش دیگری از نیازهای جدی مردم را پوشش می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اضافه شدن بالغ بر ۱۵۰۰ صندلی در هفته به تعداد صندلی‌های پروازی فرودگاه مرکز استان خبر داد  و گفت:  برابر هماهنگی و پیگیری به عمل آمده از سوی استاندار محترم اقدامات خوبی برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی صورت گرفته که مشروح آن متعاقباً از سوی روابط عمومی این اداره کل و استانداری به استحضار مردم معزز، مسئولان ارجمند و اصحاب محترم رسانه خواهد رسید.