شناسهٔ خبر: 169087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابجایی ایمن زائران حرم امام خمینی (ره) با ناوگان حمل و نقل استان بوشهر

معاون حمل و نقل بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عباس فرامرزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

 فرامرزی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه ریزی خوب ستاد برگزاری مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، کاروان ۳ هزار نفری استان بدون مشکل در طول سفر برای زائران و خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، به استان بازگشت.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، ۶۹ دستگاه ناوگان عمومی برای شهرستان‌های استان تدارک دیده شده بود که با مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی و صنایع نفتی، اعزام زائران به تهران و برگشت به بوشهر به نحو شایسته عملیاتی شد.

فرامرزی مشارکت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در جابه‌جایی زوار را شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: این عزیزان همواره در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خدمت حضور دارند.