شناسهٔ خبر: 169088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن با مشارکت بسیج سازندگی با گستره استانی در ۴ شهرستان برگزار می‌شود

پروژه آماده افتتاح نوسازی بافت فرسوده- نهضت ملی مسکن سمنان اولین رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن با« تبیین مشوق های نوسازی با مشارکت بسیج سازندگی» در گستره استانی در چهار شهرستان از جمله زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،  اولین جلسه ستاد اجرایی استان  زنجان با محوریت برگزاری اولین رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن با حضور علی عباسی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل و نماینده شهرداری زنجان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

در این جلسه رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به برگزاری اولین طرح رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن، اظهار کرد: این همایش با «تبیین مشوق‌های نوسازی و حقوق  نوسازی مسکن مردم در بافت فرسوده» با مشارکت بسیج سازندگی با گستره استانی در زنجان هم برگزار می‌شود.  

علی عباسی با بیان اینکه ۵ رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی در عناوین مختلف برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد.  

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش استفاده از توان بسیج برای تبیین و اقناع‌سازی ساکنین محلات هدف بازآفرینی برای  ترغیب به نوسازی واحدهای مسکونیاستد.