شناسهٔ خبر: 169094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و نماینده مردم استان در مجلس:

۱۱ پروژه عمرانی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان بهره برداری شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بهره برداری از ۱۱ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتبار یکصد میلیارد تومان با حضور استاندار و معاونین وی، نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرماندار و امام جمعه و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در علی آباد کتول آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،  عادل مصدقی با اشاره به بهره برداری ۱۱ پروژه عمرانی راهداری با اعتبار یکصد میلیارد تومان، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۵ پروژه آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به طول ۱۵ کیلومتر، رفع و اصلاح ۵ نقطه پرتصادف و فاز اول سمت شرقی کمربندی علی آباد به طول ۶ کیلومتر می‌شود.

به گفته وی، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی رحمت آباد- محمدآباد به طول ۵.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، زیرسازی و آسفالت محورهای روستایی ساورکلاته-مزرعه، سیاه مرزکوه، آزادتپه-پیرواش و آشوربای-اوج تپه به طول  حدود ۱۰ کیلومتر، پروژه‌های بهره برداری شده در این شهرستان بودند.

به گفته وی، فاز یک روشنایی کمربندی شهرستان علی آباد کتول به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان نیز از پروژه‌های دیگری بود که با حضور استاندار گلستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: ۵ نقطه پرتصادف نیز شامل محدوده روستای مهدی آباد، تقاطع و دوربرگردان عریض حکیم آباد و تقاطع‌های امیرآباد شمالی و پل مزرعه با ۴۳ میلیارد تومان اعتبار  بوده است.

مصدقی ادامه داد: در پایان  این آیین، استاندار گلستان از روند عملیات اجرایی تعریض و توسعه محور زرین گل _ شیرین آباد بازدید داشت و به‌صورت میدانی دستورات لازم را جهت رفع موانع محیط زیست، منابع طبیعی و خطوط نفت و گاز پروژه ارائه کرد.