شناسهٔ خبر: 169105 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه جهرم

نشست مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و هیات همراه ضمن بازدید از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای جهرم با استاندار فارس در خصوص از سرگیری احداث ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز و بهسازی ترمینال خارجی فعلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه شیراز، رضا نخجوانی در سفری یک روزه به استان فارس به همراه معاون عملیات فرودگاهی، مشاورین حقوقی، اداری و مالی، عمرانی و مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای جهرم بازدید و در جریان آخرین تغییرات و پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه در جلسه بررسی و کنترل پروژه با حضور محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شریف شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی روند اجرایی طرح به بیان راهکارها و مرور فرایندها برای تصریح و به ثمر رسیدن این پروژه پرداخت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت از سرگیری پروازهای فرودگاه جهرم گفت: در جلسه کنترل پروژه تصمیماتی اتخاذ شد که با انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت باند، فعالیت‌های پروازی این فرودگاه به زودی آغاز شود و امیدواریم با هماهنگی‌های به عمل آمده در یک زمان نسبتاً قابل قبولی به این مهم دست پیدا کنیم و وعده‌مان را نسبت به مردم منطقه محقق کرده باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در جریان این بازدید گزارشی از روند اجرایی پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه جهرم ارائه داد.

شایان ذکر است؛ در این سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی نشستی با استاندار فارس در خصوص ازسرگیری احداث ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز و بهسازی ترمینال خارجی فعلی مذاکره کرد.