شناسهٔ خبر: 169125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد؛

انعقاد ۵۰ درصد قرارداد های جاری راهسازی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، گفت: ۵۰ درصد قرارداد های راهسازی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ منعقد و لیست ۱۰ پروژه های اولویت دار استان خراسان رضوی با هم افزایی متولیان امر تعیین شده است.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با اشاره به انعقاد ۵۰ درصدی قراردادها در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: استان خراسان رضوی به عنوان دومین استان کشور از نظر جمعیت و پنجمین استان کشور از لحاظ وسعت است، که اداره کل راه و شهرسازی استان در حال حاضر با در دست ساخت داشتن پروژه هایی راهسازی به طول ۱۳۵ کیلومتر به مبلغ کل قرارداد ۲۰۵۵ میلیارد تومان در این بخش در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان است.
داعی افزود: در سال ۱۴۰۲ میزان ۳۷ کیلومتر پروژه راهسازی، ۲۷ کیلومتر باند دوم و ۱۰ کیلومتر بزرگراه چهارخطه با تقاطع های غیر همسطح آن به مبلغ اولیه قرارداد حدود ۹۵۰ میلیارد تومان منعقد گردیده است که به لحاظ ریالی معادل ۵۰  درصد قراردادهای جاری این اداره کل است.
وی اعلام کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تا پایان سال ۱۴۰۳ مقدار ۴۰ کیلومتر باند دوم در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.