شناسهٔ خبر: 169126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد:

مراسم قرعه‌کشی ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد گفت: مراسم قرعه ‌کشی ۲۱۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان مشهد با حضور نمایندگان دادستانی و فرمانداری در شهرک مهرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، رضا ناصری تاج ور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد گفت: مراسم قرعه‌کشی ۲۱۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان مشهد با حضور نمایندگان دادستانی و فرمانداری در شهرک مهرگان برگزار شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد اظهار داشت: تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است.

ناصری تاج ور درخصوص فرایند تخصیص واحدها، اظهار داشت: طی پیامکی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به تمامی افراد واجد الشرایط، اطلاع رسانی و کسانی که متقاضی شرکت در این قرعه کشی بودند از طریق سامانه پیامکی اعلام آمادگی و در قرعه کشی شرکت داده شدند.  

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد افزود: در گام بعدی از طریق پیامک به تمامی افراد متقاضی این قرعه کشی اعلام تا در ساعت مشخص در محل مسجد فاطمه الزهرا (س)  شهرک مهرگان حاضر و قرعه کشی با حضور نمایندگان نظارتی انجام شد.

گفتنی است مهرگان در شمال شهر مشهد و شهرداری منطقه ۳ مشهد قرار گرفته است.