شناسهٔ خبر: 16915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت مستقيم بر حمل و نقل بين المللي در پايانه مرزي بازرگان

بازدید معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور به همراه مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با بازديد از سايت ۱۲ هكتاري پايانه مرزي بازرگان بر روند حمل و نقل جاده‌اي پايانه مرزي بازرگان نظارت كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، عبدالهاشم حسن نيا به همراه مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با سفر به شمال استان از نزديك بر نحوه استقرار تريلي‌هايي كه به كشور تركيه ترانزيت دارند در پايانه مرزي بازرگان نظارت كردند.

وي همچنين از محور كمربندي ماكو- بازرگان بازديد از تلاش شبانه‌روزي و بي وقفه راهداران براي بازگشايي به موقع جاده‌هاي برفي در هفته‌هاي گذشته قدرداني كرد.

معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور بر استفاده حداكثري از امكانات راهداري به هنگام بارش برف و كولاك در جاده‌ها تاكيد كرد و خواستار همكاري تنگاتنگ ساير دستگاه‌هاي اجرايي با گروه‌هاي راهداري در جهت خدمات‌رساني به مسافران شد.

حسن نيا همچنين با حضور در اداره راه و شهرسازي منطقه آزاد ماكو و راهدارخانه مركزي اين شهرستان با راهداران ديدار صميمي كرد و از اجراي مطلوب طرح راهداري زمستاني در اين منطقه اظهار رضايت كرد.

به دنبال بارش سنگين برف و كولاك شديد در هفته‌هاي گذشته در آذربايجان غربي به ويژه در شمال استان و پايانه مرزي بازرگان، مشكلاتي در تردد تريلرها در جاده ترانزيتي بازرگان ايجاد شد كه تردد روان كاميونها از اين پايانه مرزي با برفروبي، امدادرساني، سوخت‌رساني و تامين مايحتاج مورد نياز رانندگان از قبيل پتو و مواد غذايي از طريق گروه‌هاي راهداري و امدادي از سر گرفته شد.

نظر شما