شناسهٔ خبر: 169189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

انتخابات در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن و نظام نامه انتخابات ابلاغی ۱۴۰۳، اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مجید صالحی امیر مدیر کل راه و شهرسازی همدان گفت: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن، انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در سال جاری برگزار خواهد شد که فرایند آن آغاز شده است.

در این جلسه صالحی امیر با بیان اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان به وظیفه رشد و اعتلای مهندسی در کشور اشاره و افراد، سلامت انتخابات هم در هیات نظارت و هم در هیات اجرایی در این دوره باید کاملاً شفاف و همین شفافیت است که مشارکت بالای اعضا را به همراه خواهد داشت.

وی آگاهی اعضای سازمان از روند برگزاری انتخابات بر اساس موازین قانونی را در جهت ایجاد اطمینان بیشتر و مشارکت گسترده در انتخابات موثر دانست.

صالحی امیر تصریح کرد: با اجرای ماده ۶۲ آیین‌نامه، هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان انتخاب شدند و به موجب ماده ۶۲ آیین نامه، «وزارت راه و شهرسازی» دستگاه نظارت است و دستگاه نظارت استان در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است و اعضای هیئت نظارت استان نیز تعیین شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: اعلام شرایط عضویت در هیئت مدیره، تعیین مهلت قبول تقاضای نامزدی، تعیین زمان برگزاری انتخابات و سایر مسائل مربوطه، متعاقباً از طریق اطلاعیه‌های هیئت اجرایی انتخابات اعلام خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شرکت فعال و گسترده و با رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای در انتخابات، وظیفه سازمانی و رسالت حرفه‌ای خود را به انجام رسانند.