شناسهٔ خبر: 169226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی و شهری در راه و شهرسازی لرستان

شورای برنامه ریزی لرستان جلسه کارگروه زیربنایی توسعه شهری، عشایری و آمایش سرزمین استان صبح امروز یکشنبه با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)؛برزو بردنشین در تشریح مصوبات جلسه کارگروه زیربنایی توسعه شهری، عشایری و آمایش سرزمین استان که صبح امروز یکشنبه با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه با کلیات جامع شهرک مسکونی پیرجد شهرستان خرم آباد موافقت شد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در این کارگروه بعد از بحث و تبادل نظر الحاق به محدوده روستاهای تنگ قلعه کوهدشت و سرآستان خرم آباد تصویب شد.

بردنشین با اشاره به تأثیر مثبت اجرای طرح‌های گردشگری در اشتغالزایی توضیح داد: بعد از بررسی مزیت‌ها و دیگر جوانب؛ با اجرای دو طرح گردشگری در استان موافقت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: موضوع جابه‌جایی کمپ گنجعلی بلین کوهدشت در این کارگروه مطرح و بعد از بررسی و مطالعه با جابه‌جایی آن موافقت شد.

بردنشین در پایان اظهار کرد:بررسی مصوبات کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست از جمله دستور کارهای جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.