شناسهٔ خبر: 169253 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد؛

رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان

نخجوانی سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان برگزار شد و در این جلسه رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت بر اجرای پروژه‌های عمرانی و توجه به نیازهای فرودگاه زاهدان و سایر فرودگاه‌های این استان با توجه به اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد.

وی محرومیت‌زدایی سیستان بلوچستان را نیازمند توجه به رفع موانع حمل‌ونقل استان به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی دانست و گفت: همه پروژه‌ها و مشکلات فرودگاه‌های این استان باید با اولویت‌بندی و انتخاب پیمانکاران و مشاوران خوش‌سابقه و با نظارت و ارزیابی‌های دقیق پیگیری شود.

نخجوانی ضمن قدردانی از مدیرکل فرودگاه‌های استان، وی را مسئول پیگیری انجام پروژه‌ها و رفع مشکلات فرودگاه‌های این استان معرفی کرد.

در این جلسه خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات و نیازهای فرودگاه‌های زاهدان،ایرانشهر،زابل،سراوان و خاش، بهسازی باند و برج مراقبت فرودگاه زاهدان و تسهیل دسترسی مردم به این فرودگاه‌ها،تکمیل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی،ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی،تسریع در تخصیص اعتبارات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فرودگاه‌های استان را مورد توجه قرار داد.