شناسهٔ خبر: 169258 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

با انعقاد ۲ قرارداد؛

تکنولوژی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خدمت صنعت نفت قرار می‌گیرد

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تکنولوژی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با امضای دو قرارداد بین این شرکت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در خدمت صنعت نفت کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مهدی فکور، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و محمد زمانی، مدیر امور قراردادهای اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان ضمن بازدید از ظرفیت‌ها در جریان آخرین توانمندی‌های فناورانه، دانش متخصصان، توسعه تجهیزات زیرساختی و به‌کارگیری آخرین فناوری‌های روز دنیا در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و آزمایشگاه استان خوزستان قرار گرفتند.

در این دیدار ناصر شعبانی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خوزستان با تشریح تاریخچه و توانمندی‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، گفت: با توجه به تجربه ۷۰ ساله شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات آزمایشگاهی کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که این شرکت در آن نقش آفرینی تأثیرگذار نداشته باشد.

شعبانی ادامه داد: این آزمایشگاه با ارائه بیش از ۶۸۰ نوع آزمایش فنی و مهندسی آماده ارائه خدمات نظارتی و کنترلی در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران نیز گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با استفاده از توان داخلی و فناوری‌های نوین و به‌کارگیری تجهیزات منحصربه‌فرد توانمندی ویژه‌ای در ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و آزمایشگاهی در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در صنعت نفت کشور دارد.

فکور گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکتی دانش‌بنیان، فناورانه و مردم پایه بوده و به پشتوانه ۷۰ سال تجربه برندی تضمین شده و قابل اعتماد در ارتقا و نظارت بر کیفیت پروژه‌های کشور است و به عنوان امین دولت دارای تخصص ویژه و قابل اعتمادی در ارائه خدمات آزمایشگاهی و حفاری و آنالیز لایه‌های زمین در اعماق زمین است.

وی ادامه داد: با توجه قابلیت‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرارداد دریافت خدمات آزمایشگاهی در پروژه ریت ـ ۱ اندیمشک و پروژه فال ـ ۱ ایذه بین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان و مدیریت اکتشاف نفت ایران منعقد شد.