شناسهٔ خبر: 169294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان به دلیل ترویج فرهنگ نماز و احداث ۳ نمازخانه بین راهی

از مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان تقدیر شد رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اهدای لوح سپاس از مدیریت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در زمینه پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز و احداث ۳ نماز خانه جاده‌ای قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اهدای لوح سپاس از مدیریت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در زمینه پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز و احداث ۳ نماز خانه جاده‌ای قدردانی کرد.

وی در بخشی از تقدیرنامه اهدایی خود با اشاره به این مهم که توفیق ترویج و توسعه فرهنگ نماز بالاترین پاداش و هدیه الهی است، گفت: پاداشی که با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌شود به عنوان بزرگ‌ترین پس اندازی است که در سایه نماز، نصیب صالحان می‌شود.

امانی همچنین بابت تلاش‌های به عمل آمده در زمینه بهره برداری از ۳ نمازخانه بین راهی جنب راهدارخانه‌های حوزه شمال استان که در محورهای کرمان به بافت، کرمان به بم جنب راهدارخانه ماهان و در محور کرمان-راور جنب راهدارخانه شهید حاج قاسم سلیمانی در گردنه خراسانی احداث شده است از مدیرکل و سایر دست اندرکاران نماز این اداره کل قدردانی کرد.