شناسهٔ خبر: 169306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم پیگیری و برنامه ریزی لازم برای ارتقای شاخص‌های ارزیابی

شاهین فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه کارشناسان ارزیابی باید به صورت خیلی جامع و کامل مستندات را بارگذاری کنند،گفت: همکاران نسبت به ارتقای شاخص های ارزیابی پیگیری و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، سعید شاهین فر روز دوشنبه  در دومین  جلسه ارزیابی عملکرد استانی سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، ، گفت: پیگیری موضوع ارزیابی از حساسیت  خاصی برخوردار است و باید به خوبی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حجم کار در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در بخش‌های مختلف زیاد است، ابراز کرد: متاسفانه خروجی کار به خوبی مستندسازی نشده و باید به خوبی دیده شود.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه نواقص کار برطرف شده و ضعف‌ها احصاء شود، گفت: کارشناسان ارزیابی باید به صورت خیلی جامع و کامل مستندات را بارگذاری کنند.  

 شاهین فر تاکید کرد: با پیگیری مطلوب  باید بتوانیم تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای که در این اداره انجام شده و منشا ارایه خدمت به مردم در بخش‌های مختلف است را در قالب شاخص‌های تکلیفی، ارائه بدهیم.  

وی افزود: همکاران نسبت به  ارتقای شاخص‌های ارزیابی پیگیری و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند و  طی بازه زمانی محدودی که داده شده ارتقای لازم در شاخص‌های عملکردی را داشته باشند.