شناسهٔ خبر: 169330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم مشخص شدند

زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در اجرای نظام نامه ابلاغی انتخابات دهمین دوره هیأت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها و از طریق رأی گیری ۷ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسین زنجیرانی فراهانی در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان، با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات در مهرماه امسال گفت: تعداد ۱۴ نفر از اعضای سازمان بر اساس صلاحیت، حسن سابقه و کسوت در جلسه دعوت شده‌اند و از طریق رأی گیری ۷ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند.

رئیس دستگاه نظارت انتخابات استان قم افزود: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی یک صنف است، از اعضای منتخب انتظار می‌رود، روند برگزاری انتخابات را به دور از هرگونه حاشیه پیگیری نمایند و مسئولیت و تعهدی که برعهده آن‌ها گذاشته می‌شود با برگزاری یک انتخابات سالم، به نحو شایسته به سرانجام برسد.

زنجیرانی اظهار کرد: احکام اعضای منتخب هیأت اجرایی توسط اداره کل راه و شهرسازی صادر و پس از آن روند اجرای انتخابات سازمان به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه، مدیر کل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس دستگاه نظارت و معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره نظام مهندسی، رئیس اداره حراست و عضو حقوقدان شورای انتظامی استان نیز اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی هستند.

گفتنی است در این جلسه با رأی حاضران، آقایان؛ محمود سربندی فراهانی به عنوان رئیس، حسن هاشم زاده به عنوان نایب رئیس و حسینعلی قوانلو به عنوان منشی، مهدی عبدالهی، محمدرضا دانش پور، مهدی علی رضایی و محمدرضا معرفت به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات مذکور انتخاب شدند.