شناسهٔ خبر: 169382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان؛

جلسه معارفه کارکنان جدید اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد

معارفه کارکنان جدید اداره کل در جلسه‌ای رسمی با حضور مدیرکل، معاونان، رؤسای اداره‌ها، کارکنان جدید اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز جلسه معارفه کارکنان جدید اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان به ریاست حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور معاونان، رؤسای ادارات کارشناسان و کارکنان جدید برگزار شد.

در ابتدای جلسه میثم جعفری سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع فرایند ورود کارکنان جدید به اداره کل راه و شهرسازی استان را تشریح کرد.

حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک به کارکنان تازه استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به وظایف متعدد و گوناگون وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود کارکنان با اهتمام فراوان جهت تحقق قانون جهش تولید مسکن و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه، تلاش کنند.

وی در ادامه انگیزه یادگیری و کسب اطلاعات از حوزه‌های مختلف اداره کل را از جمله شاخصه‌های کارمند موفق دانست.

گفتنی است پس از برگزاری دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۱ کارمند پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی، گزینش و شایستگی‌های شغلی جهت خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان انتخاب و به‌کارگیری شدند.