شناسهٔ خبر: 169410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن لرستان در ماه‌های آتی

مسکن مهر لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

بهزاد شاکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) با اشاره به ساخت ۴۹ هزار واحد حمایتی برای متقاضیان استان اظهار کرد: تاکنون ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده و تعداد ۲ هزار و ۲۷۰ واحد هم افتتاح و تحویل متقاضیان داده شده است.

وی افزود: در مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به لرستان ما متعهد به تأمین ۳۵ هزار واحد زمین برای ساخت مسکن بودیم که این تعهد انجام شده است.

تبدیل لرستان به کارگاه راه‌سازی

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان توضیح داد: ما تا قبل از سال ۱۴۰۰ هیچ پروژه فعالی در حوزه راه در استان نداشتیم اما الان در تمام استان پروژه‌ها فعال هستند.

شاکرمی به پروژه‌های در دست اجرا در سطح استان اشاره و تصریح کرد: پروژه ازنا_شازند علی رغم اینکه سال‌های سال است شروع به کار کرده است با تلاش دولت سیزدهم، ۹ کیلومتر به اتمام آن مانده است.

افتتاح چهارخطه خرم آباد _کوهدشت تا پایان شهریور امسال

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: پروژه چهارخطه خرم آباد _کوهدشت ۲۵ سال است شروع شده که هم اکنون فقط ۵ کیلومتر از آن باقی مانده است که این ۵ کیلومتر از فنی‌ترین و سخت‌ترین نقطه راه‌سازی در استان است.

وی افزود: اگر منابع مالی و اعتباری پروژه چهار خطه خرم آباد_کوهدشت تأمین شود تا پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد.

شاکرمی ادامه داد: پروژه چهار خطه خرم آباد_نورآباد در چهار سال دولت قبل کاملآ تعطیل بود اما این پروژه هم با تلاش‌های صورت گرفته رو به پایان است که فقط۲ کیلومتر از آن به دلیل توپوگرافی منطقه باقی خواهد ماند.