شناسهٔ خبر: 169425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به عنوان مدیر حامی روابط عمومی

جشنواره اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جشنواره شهید بابایی به عنوان مدیر حامی روابط عمومی معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی یادبود شهید علیرضا بابایی با حضور بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، جمعی از مدیران کل ادارات، مسوولان ارشد استان و مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد.

در این جشنواره به پاس قدردانی از تلاش‌های مهرداد جهانی در راستای حمایت از آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی اقدامات و اهداف دولت، به عنوان حامی روابط عمومی با اهدای لوح و تندیس جشنواره، تقدیر و تجلیل شد.

در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است:

اینک که در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی یادبود شهید والامقام علیرضا بابایی موفق به کسب عنوان «مدیر حامی روابط عمومی» شده‌اید، بدینوسیله از مساعی ارزنده جنابعالی در عرصه تبیین و اهتمام به تقویت حوزه اطلاع‌رسانی، قدردانی می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حصرت ولی عصر(عج) و اهتمام به روحیه انقلابی، با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه تدابیر امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) موفق و موید باشید.