شناسهٔ خبر: 169426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی حائز ۳ رتبه برتر در جشنواره شهید بابایی شد

جشنواره اراک مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جشنواره شهید بابایی موفق به کسب ۳ رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی یادبود شهید علیرضا بابایی با حضور بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، جمعی از مدیران کل ادارات استان، مسوولان ارشد استان و مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد.

در این جشنواره که برای نخستین بار در استان برگزار می‌شد از روابط عمومی‌های برتر در سطح استان در بخش‌های مختلف شامل تولیدات چندرسانه‌ای، کلیپ، محتوای رسانه‌ای، خبر و... تجلیل شد.

به همین مناسبت سخنگو و دبیر هیئت دولت و استاندار مرکزی با اهدای لوح و تندیس جشنواره از حامد عشایری مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به علت کسب رتبه اول در بخش تولید محتوای رسانه‌ای تجلیل و قدردانی کردند.

شایان ذکر است مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در دو بخش وبسایت و تولید چندرسانه‌ای موشن گرافی نیز موفق به کسب رتبه برتر شد.

در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است:

اکنون که با همت و پشتکار در «نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی های استان مرکزی»، یادبود شهید والا مقام «علیرضا بابایی» موفق به کسب رتبه اول در بخش تولید محتوای رسانه ای شده اید، از مساعی ارزنده جنابعالی قدردانی می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اهتمام به روحیه انقلابی، با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه تدابیر امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) موفق و موید باشید.