شناسهٔ خبر: 169431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز انتخاب واحد پروژه ۱۵۰ واحدی هوداک سازه غرب از طرح نهضت ملی مسکن شهرکرد

س مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ نفر از متقاضیان پروژه ۱۵۰ واحدی هوداک سازه غرب که بر اساس سامانه رتبه یک تا ۳۰ را داشتند با حضور در محل پروژه، واحد های مسکونی خود را انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ۳۰ نفر از متقاضیان پروژه ۱۵۰ واحدی هودک سازه غرب که بر اساس سامانه نهضت ملی مسکن رتبه یک تا سی را داشتند با حضور در محل پروژه، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند.

باقری افزود: روند انتخاب واحد در این پروژه ادامه خواهد داشت و از متقاضیان بر اساس رتبه ای که در سامانه نهضت ملی مسکن دارند دعوت به عمل می آید که با حضور در محل پروژه انتخاب واحد خود را انجام دهند. تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است.

باقری با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه هوداک سازه غرب در حدود ۹۰ درصد است، اظهار کرد: تا کنون آورده هر متقاضی این پروژه حدود ۷۰۰میلیون تومان می باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.