شناسهٔ خبر: 169474 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

قدردانی وزیر راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی

بذرپاش امضا وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی از همکاری و تلاش‌های آن سازمان در برپایی ستاد ارتباطات مردمی و همچنین برای راه‌اندازی ستاد جامع ارتباطات مردمی و ارائه خدمات لازم جهت رسیدگی به مشکلات و شکایات مردم در سفرهای استانی رییس جمهور شهید قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، با شاره به انتخاب ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارتخانه برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور، از همکاری و تلاش های آن سازمان در برپایی این ستاد و همچنین برای راه‌اندازی ستاد جامع ارتباطات مردمی و ارائه خدمات لازم جهت رسیدگی به مشکلات و شکایات مردم در سفرهای استانی رییس جمهور شهید قدردانی کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در لوح تقدیرهای جداگانه به علیرضا محمدی کرجی ران مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی و همچنین مصطفی کنگانی بازرس مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با شاره به انتخاب ستادارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارتخانه برتر در بین دستگاههای اجرایی کشور، از همکاری و تلاشهای آنها در سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان زیرمجموعه در برپایی این ستاد قدردانی نموده است . 

در لوح تقدیر وزیر راه و شهرسازی خطاب به علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی آمده است: یکی از سیاست‌های دولت مردمی رئیس جمهور شهید، «حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی»، تسهیل مشکلات و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی و نیز پاسخ‌گویی صریح و شفاف به آنان بوده است‌. بحمدالله وزارت راه و شهرسازی با راه اندازی ستاد جامع ارتباطات‌ مردمی توانست این هدف را محقق سازد.

بدین‌وسیله از زحمات جناب‌عالی در راه اندازی ستاد یاد شده تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم با توکل به الطاف الهی و با جدیت و تلاش خود، در نیل به اهداف و ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز این سرزمین تحت زعامت ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) موفق و سربلند باشید.

همچنین در لوح تقدیر وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمدی کرجی ران و مصطفی کنگانی چنین آمده است:

بی شک اهمیت انجام چهل و هفت سفر استانی در دولت مردمی رییس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی ، برکسی پوشیده نیست . این سفرها برای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه و ارتباط بی واسطه رییس جمهور محترم و اعضای دولت با مردم شریف سراسر کشور فرصتی مغتنم فراهم آورد .

الحمدالله با تلاش های جنابعالی و سایر مدیران ، براساس ارزیابی های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارتخانه برتر در بین دستگاههای اجرایی کشور برگزیده شد.

اینجانب از همکاری شما در برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارتخانه در سفرهای استانی رییس جمهور محبوب و مردمی و هیات عالی دولت صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم . امید است با عنایت خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (س) توفیق روزافزون خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مقام عظمای ولایت نصیبتان شود.