به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راه آهن، با اتمام عملیات بهسازی خطوط داخلی ایستگاه سپر رستم با ماشین سرند، اداره کل راه آهن قم به رکورد ۱۴۰ کیلومتر بهسازی خط دست یافت.
بهسازی خطوط راه آهن قم از سال ۱۴۰۰ در بلاک نمکزار- علی آباد شروع شد و پس از آن به ترتیب بلاکهای سپر رستم قمرود، محمدیه- قمرود، ساقه -باغیک و بخشی از بلاک باغیک- سواریان و خطوط ایستگاه سپررستم تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳ بهسازی شد.
از مزایای این پروژه میتوان به افزایش ایمنی سیر و حرکت، کاهش توقف قطارها، حذف تقلیل سرعتها و کاهش هزینههای نگهداری خطوط اشاره کرد.