شناسهٔ خبر: 169500 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تلاش برای ایجاد منابع درآمدی پایدار از طریق آموزش توسعه کسب و کار

کارگاه دوره آموزشی توسعه کسب و کار سازمانی از طریق ارتقای مهارت مدیران و کارکنان سازمان با هدف آموزش کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار و توسعه آن توسط دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، دوره آموزشی توسعه کسب و کار سازمانی از طریق ارتقاء مهارت مدیران و کارکنان سازمان با هدف آموزش کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار و توسعه آن توسط دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه این سازمان برگزار شد.

سرفصل‌های این دوره آموزشی ارائه مفاهیم کلی و منظور از توسعه کسب و کار، اصول و استراتژی‌های توسعه کسب و کار، مهارت‌های لازم برای توسعه کسب و کار، روش‌های ارتقاء مهارت‌های مدیریتی و افزایش عملکرد کارکنان در این زمینه بود.

کسب مهارت و توانایی برای اولویت‌بندی مسائل، انعطاف‌پذیری و استقبال از ایده‌های نو و استفاده بهینه از منابع محدود در راستای اهداف سازمانی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

گفتنی است مدیران و کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی در این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی و گفت‌وگو محور برگزار شد، شرکت کردند.