شناسهٔ خبر: 169519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان زنجان برگزار شد

ببینید | بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با همراهی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از محلات ناکارامد شهری مشهد اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان زنجان در محل استانداری زنجان برگزار شد و در این جلسه بر لزوم توجه به ارتقای سرانه خدماتی در محلات هدف بازآفرینی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،  اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان زنجان روز چهارشنبه در محل استانداری زنجان برگزار شد و در این جلسه بر لزوم توجه به ارتقای سرانه خدماتی در محلات هدف بازآفرینی تاکید شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه عدم آگاهی کافی نسبت به ظرفیت ها و اهداف بسته های تشویقی در محلات هدف بازآفرینی وجود دارد،گفت: باید دست اندرکاران در این حوزه اطلاع رسانی لازم در این خصوص را داشته باشند.

شعاعی  بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف بسته های تشویقی تاکید کرد و بیان داشت: مردم باید نسبت به این موضوع اقناع شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،گفت: اقداماتی که برای محلات هدف بازآفرینی انجام می شود باید تاثیر خورا در محلات هدف نشان بدهد و امیدوارم در محلات هدف بازآفرینی کارهای مثمر ثمری برای مردم انجام شود.

شعاعی، با بیان اینکه مدیران در حوزه بازآفرینی نباید دچار روزمرگی شوند،تصریح کرد: باید کارها با جدیت پیگیری شود و مدیران باید نسبت به ارتقای سرانه خدماتی در محلات هدف بازآفرینی ویژه توجه کنند.