شناسهٔ خبر: 169525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تودیع و معارفه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان سمنان برگزار شد

تودیع و معارفه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان سمنان، طی حکم انتصاب از سوی مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور، عبدالحسین فریدی به‌عنوان مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان معرفی و از تلاش‌های سید رمضان صالحی مدیر اسبق آزمایشگاه استان قدردانی شد.

در آیین تودیع و معارفه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، روان‌بد معاون توسعه،مدیریت و منابع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور، حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حسینی طباطبایی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان، حضور داشتند.

در حکم انتصاب عبدالحسین فریدی آمده است:

به موجب این ابلاغ و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان مدیر " آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان سمنان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از فرمایشات امام راحل (ره ) و نصب العین قرار دادن رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف شرکت موفق و موید باشید.