شناسهٔ خبر: 169564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

محور ارومیه _مهاباد ایمن تر می‌شود

369898e4-b43a-494a-a4c8-51aa7df0478d.jpg مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای آذربایجان غربی از ایمن تر شدن محور ارومیه_مهاباد با اجرای عملیات راهداری در این مسیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: محور ارومیه - مهاباد یکی از محور های پر تردد در استان است و متاسفانه به دلیل آمار بالای تخلفات جاده ای  در این محور، هرلحظه امکان وقوع سوانح وجود دارد که درصدد هستیم با بخشنده نمودن جاده مانع از ان باشیم. 

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایمن سازی محور های مواصلاتی و کاهش تصادفات جاده ای استان است، اظهار کرد:  طبق مصوبه کمیسیون ایمنی استان و با هدف کاهش تصادفات در محور ارومیه_مهاباد عملیات اجرایی احداث ۲  دستگاه دوربرگردان در کیلومتر های ۴ و ۱۱ این محور با طی تشریفات مربوطه جهت انتخاب پیمانکار آغاز شد.

دست نشان با تاکید به اینکه اعتبار درنظر گرفته برای این پروژه ۲۰میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: این پروژه تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید تا شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای در این محور مهم باشیم.