شناسهٔ خبر: 169600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ناظر ارشد بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

رضایت ارباب رجوع سرلوحه کار ما قرار دارد

گلستان ناظر ارشد بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گرگان گفت: تمام تلاش های سازمانی در سراسر کشور برای راهنمایی و پاسخگویی و رضایت ارباب رجوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عبدالرضا مرزوقی در جلسه شورای معاونین اداره کل با حضور مدیرکل و معاونین با اشاره به سرلوحه قرار دادن رضایت و راهنمایی خوب ارباب رجوع، اظهار کرد: تمام تلاش های سازمانی هم که انجام می شود برای رضایت خاطر مردم است و این موضوع با نظارت عالی بر تمام خدمات و زحمات زیرمجموعه های خود رخ می‌دهد.

مرزوقی ادامه داد: طی دستورالعمل ها و برنامه ریزی های سازمانی صورت گرفته نقاط فساد خیز در حوزه های سازمانی اعم از فرار بار و بارنامه جعلی، پیمانکاران راهداری، لوازم اسقاطی، روغن سوخته و خرید قطعات و لوازم یدکی مشخص شده است.

ناظر ارشد بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با قدردانی از عملکرد مطلوب اداره کل گلستان، تصریح کرد: ساماندهی و مدیریت پایانه و بازارچه مرزی اینچه برون در اختیارات سازمانی قرار دارد.

مرزوقی افزود: به دلیل نداشتن سوددهی بالا، سرمایه گذاری در بخش مسافری پایین است و اقدامات کافی و وافی برای نوسازی ناوگان عمومی نیز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه کمبود نیروهای استخدامی از مشکلات ادارات کل سراسر کشور است، گفت: طرح جابه جایی زائرین اربعین موضوعی مهم و از سیاست های سازمانی است که با همدلی و همیاری بین استان ها بخوبی پیش خواهد رفت.

این مقام مسئول سازمانی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین، این موضوع را، کاری اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: به تمام کمبودهای موجود در این طرح واقف بوده اما آنچه مهم است رضایتمندی و پاسخ دهی و راهنمایی خوب مردم است.

در ادامه این نشست مدیرکل و معاونین اداره کل به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته و سال جاری پرداخته و راهنمایی ها و راهکارهای لازم را دریافت کردند.