شناسهٔ خبر: 169609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد؛

لزوم برخورد با صدور بارنامه های صوری

جلسه مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با صادرکنندگان و استفاده کنندگان از بارنامه های صوری به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی ؛ مهردادحمداللهی در نشست تخصصی منطقه ای معاونان حمل‌و نقل ۱۱ استان کشور در تبریز گفت: برخورد جدی با کسانی که با اسناد صوری در صدد تخلف از قوانین هستند در دستور کار جدی سازمان بوده و از ادارات کل استانها مطالبه داریم که پرونده ها را حتما به کمیسیون ها بفرستند.

وی با بیان اینکه صدور بارنامه در برخی استان ها کاهشی بوده است تصریح کرد: به رغم اینکه تولید محصولات کشاورزی امسال بیش از سال های قبل بوده، کاهش صدور بارنامه در برخی استان ها نیازمند واکاوی است.

حمداللهی بارنامه، تناژ حمل و کنترل نرخ حمل را مهمترین مبحث حمل‌ونقل کالا دانست و افزود: سرعت رسیدگی به به تخلف و سرعت اجرای رای ها مورد تاکید است تا اثربخشی قابل توجهی در جامعه هدف داشته باشد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سامانه‌های کاربردی در حال توسعه یافتن هستند تا مشکلات موجود در سر راه حمل و نقل بار کاهش یافته و حمل و نقل رونق بگیرد.