شناسهٔ خبر: 169653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت راهدارای استان مازندران ۲۷ و ۲۹ خردادماه

مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از برپایی میز خدمت فنی و مهندسی در ادارات شهرستان همزمان با رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت در ۲۷ و ۲۹ خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از برپایی میز خدمت فنی و مهندسی در ادارات شهرستان همزمان با رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت در ۲۷ و ۲۹ خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: مهم‌ترین دستاورد میز خدمت افزایش امید و توجه خاص به کرامت انسان‌هاست و ارائه خدمات بهنگام و سریع به مخاطبین سازمان است.

وی اظهار کرد: هدف از ایجاد میز خدمت در ادارات، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و همچنین جلوگیری از فساد اداری و سرگردانی مردم است.

میرایی در ادامه گفت: مراجعان هنگام مراجعه به میز خدمت، درخواست خود را به همراه مدارک لازم به مسئول میز خدمت ارائه می‌کنند و پس از مهلت تعیین شده، برای دریافت نتیجه درخواست خود باز خواهند گشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استان مهم‌ترین دستاورد میز خدمت این است که ارباب رجوع درگیر فرایند بررسی درخواست خود نخواهد شد و زمان کمتری برای دریافت خدمت صرف خواهد کرد.

میرایی از جمله منافع میز خدمت برای هر سازمانی را، ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آن‌ها به سازمان، بهبود حل و رفع تمامی درخواست‌های ورودی به سازمان از سوی مشتریان و کاهش چرخه عمر حل و رفع آن‌ها برشمرد و خاطر نشان ساخت: در این فرایند شهروندان می‌توانند جهت تسریع در روند رسیدگی به مسائل خود به متصدیان میز خدمت مراجعه کرده و از راهنمایی‌های آنان برای حل مشکلات خود بهره‌مند شوند.

گفتنی است: هم‌وطنان عزیز با مراجعه به آدرس سایت www. mazandaran. rmto. ir (پیگیری کد رهگیری) و khedmat. rmto. ir (خدمات الکترونیکی) می‌توانند در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات و دریافت کد رهگیری درخواست‌ها و مطالبات خود را از سیستم تعریف شده و با سهولت پیگیری نمایند.