شناسهٔ خبر: 169741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه ارزیابی عملکرد امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

شاهین فر جلسه ارزیابی عملکرد امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز شنبه جلسه ارزیابی عملکرد امور ایثارگران  دستگاه‌های اجرایی و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سعید شاهین فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، سید علی موسوی رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول ادارای اداره کل، اکبر رحیمی رئیس اداره حراست اداره کل و امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.  

در این جلسه سعید شاهین فر، بر لزوم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و بیان داشت: باید نسبت به اشاعه این فرهنگ مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشت.  

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و اقدامات در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت که توسط اداره کل صورت می‌گیرد باید به نحو مطلوبی مستندسازی شود، ابراز کرد: برنامه‌های اجرا شده با مستندات ارائه شود.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین بر لزوم تقویت اجرای برنامه‌های ایثار فرهنگ ایثار و شهادت توسط اداره کل در سال جاری تاکید کرد.