شناسهٔ خبر: 169974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد:

انسداد موقت بخشی از محور بندر لنگه به پارسیان استان هرمزگان

مدیرکل هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انسداد بخشی از محور بندر لنگه به پارسیان به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: محور بندرلنگه - پارسیان محدوده روستای بلعسکر به منظور اجرای عملیات بهسازی باند برگشت محور بندرلنگه - پارسیان واقع در کیلومتر ۱۰۷ الی ۱۱۸ از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۲۰ شهریور مسدود بوده و در این زمان در صورت لزوم تردد به صورت دو طرفه از محور رفت به سمت پارسیان (محدوده روستای بلعسکر تا روستای جبری) امکان پذیر خواهد بود.

شرفی در ادامه افزود: در فرایند ارتقای راه‌ها (تعریض و بهسازی) در سال گذشته ۴۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است و امسال نیز بهسازی و تعریض ۶۹ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان در برنامه این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: از کاربران جاده ای و مسافران تقاضا داریم با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه های جاده ای تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در پایان گفت: کاربران جاده ای جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.