شناسهٔ خبر: 170072 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد؛

برگزاری سوگواره اربعین در فرودگاه‌های کشور

نشست سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: افزایش مشارکت و اصطلاحا مردمی‌سازی کارها در عملیات اعزام و پذیرش پروازها و مسافران ایام اربعین، یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در دستورکار روابط عمومی قرار دارد و امسال سوگواره اربعین در فرودگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر در جلسه هم اندیشی که امروز (چهارشنبه) با حضور وبیناری مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف، بحث مردمی‌سازی کارهاست. ما نیز در عملیات فرهنگی مذهبی اربعین به‌دنبال ایجاد ساز و کار مناسب برای مردمی‌سازی هرچه بیشتر کارها هستیم.

وی گفت: از همین حالا فرصت لازم برای ارایه پیشنهاد از سوی مسئولان روابط عمومی درباره مردمی‌سازی و ارایه برنامه‌های مختلف برای برگزاری هرچه بهتر عملیات اربعین فراهم است و در جلسات آینده به بررسی پیشنهادات مسئولان روابط عمومی در فرودگاه‌ها خواهیم پرداخت.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها اقدامات سال گذشته این حوزه در عملیات اربعین را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: خانواده روابط عمومی در ستاد و فرودگاه‌های کشور در عملیات اربعین ۱۴۰۲ با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی دست به کار بزرگی زد.

کارگر تصریح کرد: امسال زودتر از سال گذشته به استقبال این عملیات بزرگ می‌رویم و با بررسی نقاط ضعف و قوت، به‌دنبال ارایه خدمتی بزرگ به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی ضمن اشاره به اهم برنامه‌های امسال عملیات اعزام و پذیرش پروازها و مسافران ایام اربعین گفت: ایجاد کمپین خبری و بصری برای انتشار حداکثری اخبار در رسانه‌های ملی و همچنین ایجاد جذابیت بصری یکپارچه در فرودگاه‌ها، تولید مستند، اهدای بسته‌های هدیه ویژه کودکان، نصب ابرپرچم، خیمه و کتیبه‌های آیینی و همچنین برگزاری سوگواره اربعین، جزو برنامه‌های امسال روابط عمومی است.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها درباره سوگواره اربعین گفت: بهترین گروه‌های فرهنگی هنری فعال در عملیات اربعین که در فرودگاه‌های کشور هنرنمایی خواهند کرد، در این سوگواره معرفی و تجلیل خواهند شد.