شناسهٔ خبر: 170155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفر مدیرکل اداره بازرسی وزارت راه و شهرسازی به کرمانشاه انجام شد؛

بازدید از روند پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه

بازدید از روند پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه مدیرکل اداره بازرسی وزارت راه و شهرسازی در ادامه سفر دو روزه به استان کرمانشاه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و روند اجرای پروژه ۵۴۰۰ واحدی شهر کرمانشاه بازدید کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از روند پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه که رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز حضور داشت، بر اجرای سریع و مستحکم این پروژه‌ها تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: واحدهای این پروژه در متراژ ۸۰ و ۸۵ متری در ۲۷۰ بلوک در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و پروژه مذکور در مرحله ساخت اسکلت قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و با توافق مالکان، واحدهای این مجتمع را پیش از اتمام نمای ساختمانی و پس از طی مراحل سفت کاری تحویل مالکان می‌دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: سعی شده در اجرای این پروژه بیشتر از منابع بانکی استفاده شود و تا پایان این مرحله مالکان فقط ۲ واریزی دیگر خواهند داشت.

الماسی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام گرفته این نوید را می‌دهیم که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه تبدیل به یکی از بهترین، مناسب‌ترین و مستحکم‌ترین مجتمع‌های استان کرمانشاه خواهد شد