شناسهٔ خبر: 170281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انعقاد تفاهم نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با ستاد اقامه نماز

تفاهم نامه تفاهم نامه مشارکت در برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد اقامه نماز منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در جلسه شورای اقامه نماز گفت: با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان تمام همت این مجموعه، آمادگی و ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی است و در بازدیدهایی که انجام می‌دهیم تذکرات لازم به متولیان امر داده می‌شود.

وی افزود: با انجمن‌های صنفی در خصوص حرکت اتوبوس‌های برون شهری هنگام اذان و توقف رانندگان به منظور اقامه نماز مسافران، مکاتبه شده است.

این مسئول با اشاره به نصب تابلوهای حد ترخص مسافت شرعی در طول محورهای استان بر اقامه نماز به موقع در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستان‌ها تاکید و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت ائمه جماعت، دوره‌های آموزشی و برگزاری مراسم مذهبی در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کنیم همکاران از فیوضات نماز و مسائل دینی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام احمدی فرد، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خواستار بازدید مشترک از نمازخانه‌های بین راهی در راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی شد.