شناسهٔ خبر: 170286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه ۴/۵ کیلومتری بهسازی و آسفالت شهر سپیدار به بنستان

پروژه سپیدار بنستان حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت قابل توجه پروژه بهسازی و آسفالت سپیدار - بنستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت شهر سپیدار به بنستان گفت: این محور یکی از محورهای پر ترافیک به جهت ظرفیت های گردشگری، کشاورزی، توریستی، سیاحتی و زیارتی است.

پیمانجو افزود: محور بین شهرستانی، معروف به سپیدار - باغچه سادات، شهرستان های کهگیلویه بزرگ را به مرکز استان متصل می کند که همین موضوع باعث تردد و تقاضای زیاد کاربران جاده ای در این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مفاد قرارداد پروژه بهسازی و آسفالت دو روستای همجوار بنستان، برد پهن جلیل و دو جاده دسترسی به گلزار مطهر شهداء پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی ابنیه های فنی این پروژه ۷۰ درصد است که با این احتساب عملیات ابنیه فنی به جز ۴ دهانه پل در این معبر، کار ابنیه در مراحل انتهایی است.

پیمانجو در ادامه گفت: در کل، این پروژه تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از عمده مشکلات در این پروژه بستر محل تعریض پروژه در دو طرف معبر است که شامل بسیاری از تاسیسات، پایه‌های برق، خط عبورگاز، عبور فیبر نوری، لوله شرب شهر سپیدار، لوله کشاورزی است.