شناسهٔ خبر: 170403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل

واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در سریعترین زمان تکمیل و تحویل مردم عزیز خواهد شد مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید میدانی شبانه وزیر کشور از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن واقع در شهرک بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل اظهار داشت: با الحاق ۶۴۵ هکتار زمین، احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل در حال اجرا بوده و تلاش می‌کنیم در کنار احداث واحدهای مسکونی، زیرساخت‌های عمومی و خدماتی شهرک هم تکمیل گردد.

وی گفت: واحدهای مسکونی این شهرک در ۵ طبقه و در متراژهای ۷۵ و ۸۵ مترمربع در حال احداث بوده و تمام سعی ما بر این است تا بخشی از این واحدهای مسکونی را تا پایان سال جاری و بخش دیگری از واحدهای در حال احداث را در سال آینده تحویل متقاضیان این طرح قرار دهیم.

حیدری افزود: احداث دو هزار واحد مسکونی برای متقاضیان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است که تاکنون حتی یک ریال هم به‌عنوان آورده متقاضیان از سوی این عزیزان و نهادهای حامی واریز نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: طبق سیاست و برنامه‌های ابلاغی از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی ساخت مسکن برای ۷۹۱۲۳ متقاضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای استان اردبیل خواهد بود.

احمد وحیدی وزیر کشور در این بازدید گفت: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی با مشارکت بانک‌های عامل و آورده متقاضیان در سریع‌ترین زمان تکمیل و تحویل مردم عزیز خواهد شد.

وی افزود: در حوزه کارهای عمرانی در سطح استان اردبیل از جمله احداث و توسعه پروژه‌های راه‌سازی و بزرگراهی و همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی از آغاز دولت سیزدهم صورت

لازم به ذکر است در این بازدید میدانی استاندار و شهردار اردبیل، معاونین وزیر کشور و جمعی از مسئولین ملی و استانی احمد وحیدی وزیر کشور را همراهی می‌کردند.