شناسهٔ خبر: 170438 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بررسی راهکارهای بهسازی گردنه پاطاق با حضور معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی

ببینید | نشست بررسی رفع موانع اجرایی گردنه پاطاق استان کرمانشاه راهکارهای تکمیل محور بزرگراهی اسلام آباد غرب - قصرشیرین و خسروی در منطقه گردنه پاطاق در جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور تکمیل محور بزرگراهی اسلام آباد غرب - قصرشیرین و خسروی در منطقه گردنه پاطاق، جلسه‌ای با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، معاونین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و مدیران کل ستادی و استانی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: به‌منظور بررسی راهکارهای تکمیل مسیر چهارخطه از گردنه فوق، سناریوهای مختلف فنی و اقتصادی مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت سه گزینه انتخاب شد.

وی افزود: مقرر شد تیم فنی مرکب از نمایندگان وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی و اداره کل استان با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، ضمن بازدید از گردنه فوق، گزینه بهینه را پیشنهاد کرده و گزارش نحوه اقدام و اجرای بهسازی گردنه پاطاق را به همراه منابع مالی موردنیاز ظرف یک هفته کاری ارائه کنند.