شناسهٔ خبر: 170443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره اطفاء حریق ویژه کارکنان راهداری شهرستانهای زیرکوه، قاین و فردوس

دوره اطفاء حریق خراسان جنوبی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از برگزاری دوره اطفا حریق ویژه همکاران راهداری در شهرستانهای زیرکوه قاین و فردوس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، حسین عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا سطح دانش فنی همکاران در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت بحران و ایمنی دوره اطفاء حریق ویژه همکاران راهداری در شهرستان های زیرکوه قاین و فردوس برگزار شد.

وی افزود: به منظور بالابردن سطح آموزشی کارکنان که در مواقع خاص بیشترین نقش را در زمینه مدیریت بحران ایفا م یکنند این دوره آموزشی عملیاتی اطفاء حریق برگزار شد.

عباسی یادآور شد: در این دوره مباحث تئوری و عملی اطفاء حریق، انواع خاموش کننده ها، نحوه استفاده از آنها و همچنین نکات ایمنی در هنگام حریق به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد. این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی ها و مهارتهای عمومی پرسنل با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن برگزار شد.