شناسهٔ خبر: 170452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف بیش از ۱۶۰۰۰مترمربع از اراضی ملی در استان کردستان

ههیمن محمدی بهرام به گفته سرپرست معاونت املاک وحقوقی اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان، ۱۶هزار و۴۹۰ متر مربع از اراضی ملی از دست متصرفین خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، هیمن محمدی بهرام اظهار کرد: یکی از کارهایی که همچون سنوات گذشته امسال نیز باجدیت پیگیر آن بوده‌ایم بحث حفاظت و رفع تصرف از اراضی ملی بوده که اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۲۷ مورد رفع تصرف شامل ۲۵ مورد رفع تصرف فوری و ۲ مورد رفع تصرف احکامی جمعاً به مساحت ۱۶ هزار و ۴۹۰ متر مربع از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این بازه زمانی ۷۸۱ میلیارد ریال برآورد شده گفت: با جدیت و پشتکار لازم با هماهنگی دستگاه محترم قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع متصرفین و رفع تصرفات ادامه خواهد داشت.

محمدی بهرام در ادامه از عموم مردم شریف استان کردستان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تعرض و تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت از اراضی دولتی رفع تصرف شود.