شناسهٔ خبر: 170483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی راه روستایی پیچاب در شهرستان باشت

پیچاب به خزیون حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از محورهای شهرستان باشت، از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بهسازی راه روستایی پیچاب به شهرک خزیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از پروژه های راه روستایی شهرستان باشت گفت: شهریور ۱۴۰۲ قراردادی با بخش خصوصی بامبلغ قرارداد: ۱۲/۹۹۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان به طول ۵۳۵۰ متر منعقد شد که به علت صعب العبور بودن منطقه پروژه با سختی و با حرکت کند در حال اجراست.

پیمانجو افزود: حجم خاکبرداری ۷۸۰۰۰ متر مکعب، ۴ دستگاه ابنیه فنی، شامل ۳ دهانه پل ۳ متری و ۱ دهانه پل ۴ متری است که عملیات انجام شده خاکبرداری، حدود، ۳۰۰۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منطقه پیچاب و معبر در حال اجراء جزء مناطق محروم و فاقد توسعه است و دولت تمام توان خود را جهت برون رفت محرومیت در این منطقه بکار بسته است.