شناسهٔ خبر: 170485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی گیلان طی پیامی با گرامیداشت یاد وخاطره آیت الله بهشتی ویاران شهیدش، هفته قوه قضاییه رابه همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی گیلان طی پیامی با گرامیداشت یاد وخاطره آیت الله بهشتی ویاران شهیدش، هفته قوه قضاییه رابه همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.متن پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته نخست تیرماه، یادآور روزهای حزین و عظیمی است که در آن، بدخواهان، بزرگ‌مرد عزیزی را از ایران گرفتند که امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) شهید آیت الله دکتر بهشتی را «یک ملت برای ملت ما» می‌دانستند.
هرچند خون پاک شهید بهشتی عزیز و یارانش، بر خلاف خواسته دشمنان خارجی و وطن‌فروشان داخلی، موجب بصیرت بیش از پیش ملت شهیدپرور ایران و قوام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف برخاسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر هفتم تیر به خصوص شهید آیت الله دکتر بهشتی و قدردانی از تلاشهای پرثمر دستگاه قضا در استان؛ هفته قوه قضاییه را به مسئولان و کارکنان ساعی این قوه در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای این عزیزان از درگاه متعال توفیق روزافزون مسئلت دارم.