شناسهٔ خبر: 170506 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سه ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

افزایش ۳۵ درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان کرمان

افزايش 35 درصدی جابه جايی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان كرمان طی سه ماهه ابتدای سال جاری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه جا شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این که طی سه ماهه ابتدای امسال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر از مبدا استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه جا شده اند، گفت: جابه جایی این تعداد مسافر در قالب ۲۶۳ هزار سفر انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

علی عبداللهی اظهار کرد: تعداد مسافران نوروزی امسال نسبت به نوروز سال گذشته با ۶۰ درصد افزایش، از ۷۷۶ هزار نفر به یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: از این میزان جابه جایی مسافر در بهار امسال حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر داخل استانی در قالب ۲۵۰ هزار سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

عبداللهی یادآور شد: مسافران می توانند هرگونه انتقادات و شکایات خود از عملکرد شرکت و راننده را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.