شناسهٔ خبر: 170517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار اعلام کرد:

خط کشی ۱۱۰ کیلومتر ازمحورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار

خط کشی سیستان و بلوچستان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۳ ماهه گذشته خط کشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،ضیاء فکری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در بازدید از محورهای اصلی گفت:در مدت یاد شده راهداران با استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۳۰ کیلومتر از حریم راه اصلی و روستائی و  راه های شوسه  و مرزی تسطیح و رگلاژ شده افزود:در ۳ ماهه گذشته  ۲۶۰ کیلومتر راههای اصلی و روستایی قنوزنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار حفاظت و صیانت از حریم راهها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور گشت راهداری در محور ها تاکنون برای جلوگیری ار تجاوز به حریم راه ۱۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده است.

فکری از پروژه های مهم راه روستایی شهرستان بیله سوار به اتمام  پروژه لکه گیری و رگلاژ آسفالت راه روستایی عزیزکندی – آج اشمه  به طول ۱۲کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: احداث و بهسازی و یک لایه زیرسازی پروژه به طول ۵/۵کیلومتربه اتمام رسده و لایه دوم در حال اجراست.

وی همچنین اجرای روکش آسفالت ۵/۲کیلومتر راه روستایی و زیرسازی و احداث راه روستایی حاج تاپدوق به طول ۳.۴ کیلومتررا توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: ۱۱ کیلومتر از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور نرقشلاقی – زیوه که ۱۰۰ درصد پروژه به اتمام رسیده و پروژه لگه گیری آج اشمه به طول ۲۰ کیلومتر نیزدر حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار همچنین بازدید مستمر از مجتمع های خدماتی و رفاهی  بین راهی و تیرپارک بیله سوار، رنگ آمیزی ۲۵۰متراز سرعت کاهها، برچیدن ۱۳۰عدد علائم فرسوده و فاقد کارایی،  ایمن سازی نقاط حادثه خیز  از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن ، تنقیه و لایروبی۱۶۸ دهنه  پل ها و ایجاد دپوی خاکی و علف زنی کناره تابلوها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

فکری افزود:در مدت یاد شده راهداران جهت آگاهی دهی به رانندگان و ارتقای ایمنی ۲۵ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و ۴۰۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی در راههای این شهرستان  نصب کرده اند.

وی با اشاره به پروژهای فعال این شهرستان از احداث پل انجیرلو که بتن ریزی شمعها و فنداسیون و کوله ها تا زیر تیرهای فلزی به اتمام رسیده خبرداد و خاطرنشان شد: فنداسیون دستکهای طرفین  به اتمام رسیده، دیوار دستکهای بالا دست در حال اجراء بوده و تیرهای عرشه پل کارگاه آماده مونثاژاست.

فکری بیان کرد:پروژه پسکرانه بیله سوارنیز زیرسازی قطعه اول به اتمام رسیده و قطعه دوم در حال اجرا می باشد.