شناسهٔ خبر: 170550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با عید غدیر:

کارکنان سادات اداره کل راه شهرسازی استان زنجان تجلیل شدند

س کارکنان سادات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت عید سعید غدیر خم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،روز دوشنبه به مناسبت عید سعید غدیر خم،کارکنان سادات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان تجلیل شدند.

در این مراسم سعید شاهین فر،بر لزوم تداوم برگزاری این برنامه در اداره کل توسط اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل تاکید کرد و بیان داشت: بزرگداشت و احترام سادات در جامعه ما سنت جا افتاده ای است و خوشبختانه مجموعه روابط عمومی نسبت به اجرای این مهم مدیریت خوبی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه روز عید غدیر به ولایت و امامت رسیدن حضرت علی علیه السلام است که به فرهنگ خاصی در میان مردم تبدیل شده‌است،ابراز کرد: ما باید در زندگی شخصی و فردی خود از سیره و ایده حضرت علی (ع) بهره لازم را ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه عید غدیر خم، عید ولایت جهانیان است،گفت: ولایت راه روشن و صحیح زندگی ما مسلمانان است و امیدوارم در این مسیر همچنان مستدام باشیم.

شاهین فر،با بیان اینکه عید غدیر خم برای همه مسلمانان به ویژه شیعیان بسیار مقدس بوده و بزرگترین عید مسلمانان است،تصریح کرد: این عید باید برای همیشه گرامی داشته شود.

در پایان مراسم از سادات کارمند با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.