شناسهٔ خبر: 170608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهمانی بزرگ غدیر خم در شهرکرد برگزارشد

مهمانی بزرگ غدیر خم در شهرکرد برگزارشد. همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر خم» با مشارکت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری)، بهزاد عظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: هم‌زمان با دهه باعظمت امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، بزرگ‌ترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیرخم» با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خیابان آیت‌الله کاشانی (نبش تقاطع ولیعصر) شهرکرد برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و فرهنگی اداره کل ادامه داد: تعداد ۲۰۰ هدیه نفیس فرهنگی و آموزشی توسط این اداره کل به شهروندان و به منظور جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر خم» اهدا شد.

وی بابیان اینکه این جشن بزرگ مذهبی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شب عید غدیر خم برگزار شد ابراز کرد: در این جشن خیابانی تعداد ۱۵۰۰ بسته فرهنگی، ۳۰۰۰ عدد بستنی و ۲۰۰۰ عدد ساندویچ، ۱۵۰۰ بسته آب معدنی لیوانی توزیع شد.

عظیمی تصریح کرد: در ایستگاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که هم‌زمان با برپایی یک موکب پذیرایی و یک استیج با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، بازی و شادی کودکان از برنامه‌های جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر خم» این اداره کل در شهرکرد بود.

وی به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در برگزاری جشن عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی ترافیکی، توزیع بسته‌های فرهنگی با محتویات شکلات، حدیث و برشور، قرآن و سرود، خواننده محلی، استندآپ، گروه تواشیح، گروه زورخانه کودک و برنامه کودک و نقاشی کودکان با محتوای واقعه غدیر خم، ۷ برنامه مسابقه، توزیع بستنی و اغذیه ساندویچ، آب معدنی و… از جمله فعالیت‌های این اداره کل در پیاده‌روی و جشن بزرگ عید غدیر خم بوده است.