شناسهٔ خبر: 170618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در پیامی از مردم دارالحماسه استان بوشهر، کارکنان این اداره کل، انجمن ها و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در پیامی از مردم دارالحماسه استان بوشهر، کارکنان این اداره کل، انجمن ها و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه دعوت کرد.

متن پیام عبدالکریم اخترشناس به این شرح است:

بار دیگر عزت نظام اسلامی در پرتو حضور پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ ظهور خواهد رسید تا در مشارکتی حداکثری، سرنوشت رییس جمهور آینده و قوه مجریه کشور از سوی ملت همواره سربلند ایران اسلامی تعیین شود.

به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است. در همین راستا، انشالله ۸ تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است تا نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

اینجانب، همکاران اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر، تشکل های صنفی بخش حمل و نقل  و مردم بزرگوار دارالحماسه بوشهر را دعوت می‌کنم تا با حضوری پر شور در پای صندوق های رای، شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.