شناسهٔ خبر: 170643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت 

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با صدور پیامی چهلمین روز شهادت شهدای خدمت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران):حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پی چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت یاد و نام ایشان را گرامی داشت و گفت: در چهلمین روز از خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم در سوگ نشسته و با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری مسیر پرافتخار و خدمت ایشان را ادامه خواهیم داد تا انشاءا... کوچک‌ترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نشود.

وی گفت: این حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ در تمام دوران مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم، کشور و اسلام سپری شد، بی شک الگوی شهید جمهوری که برای خدمت بی‌منت به مردم سر از پا نمی‌شناخت تا همیشه بر جریده تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

جنتی در پایان ضمن تسلیت مجدد شهادت خادمان خدمت گفت: همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران میدان دار تسهیل و هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین روز از شهادت خادم الرضا شهید رئیسی و همراهان ایشان خواهند بود و در خدمتگزاری بیش از پیش به هم‌وطنان در صف اول خدمت هستند.