شناسهٔ خبر: 170657 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

انسداد محورهای تهران-قائمشهر و بالعکس و سمنان-فیروزکوه

مسدود بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسیر رفت و برگشت محورهای تهران - قائمشهر و بالعکس و سمنان - فیروزکوه تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مسیر رفت و برگشت محور ترانزیتی تهران-قائمشهر (محور فیروزکوه) واقع در استان‌های تهران و مازندران به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب و انباشته شدن گل و لای در سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین مسیر رفت و برگشت محور سمنان - فیروزکوه در استان‌های سمنان و تهران نیز به علت وقوع سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است. گفتنی است تردد از محورجایگزین هراز امکان‌پذیر است‌.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلامی پلیس راه کشور، تردد انواع تریلر در محور هراز و بالعکس تا روز شنبه مورخ ۹ تیر ماه ممنوع است.

گفتنی است تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.