شناسهٔ خبر: 170689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان انجام شد

گلستان استاندار گلستان گفت: طی دولت سیزدهم بیش از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،  علی محمد زنگانه در آیین بهره برداری متمرکز از ۸۸ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به  انجام ۹ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی دولت سیزدهم در استان، اظهار کرد: این مبلغ جدای از مبالغی است که در حوزه ساخت و راه و شهرسازی استان هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره برداری پل میلاد به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سفرهای ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: منابع متنابه دیگری برای روشنایی، رفع نقاط پرتصادف، ایمن‌سازی مناطق پرخطر محور مینودشت به گالیکش انجام گرفته و نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل محور از مینودشت تا تنگراه قرار داده ایم.

زنگانه ادامه داد: مسیرهای کریدوری دیگری نیز بوده که مورد توجه قرار گرفته که از جمله آن‌ها  طی توافق با کشور ترکمنستان؛ اتصال منطقه آزاد اینچه برون به بندر ترکمن باشی با اتوبانی بوده که پیمانکارش مشخص شده و با استقرار دولت جدید استمرار می‌یابد.

این مقام عالی اجرایی گلستان خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری شهید به استان بخش قابل توجهی از عقب افتادگی‌های زیرساختی استان با بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان مصوبه در حوزه عمرانی جبران شده و دومین استان موفق در اجرا و تحقق آن‌ها بوده ایم.